torsdag 8. desember 2016

Dag 6 Florida: Arriving Gainesville

Skikkelig frokost før avreise idag, med egg og greier:-) Dro fra Palatka litt over ni og hadde god tid for å rekke Gainesville i 2-3tida som avtalt. Denne siste dagen ble den med de dårligste forholdene for syklister; mye smal veiskulder med en del heavy trafikk på sida (selv om det også var rolige forhold innimellom, som her):

Pitstop i Melrose. Typisk "smalltown" med butikk og gas-station i et veikryss.:
Men med veldig hyggelige folk som lurte på hva slags reise jeg var ute på:-)

Ingen julekrybber langs veien idag, men en kreasjon som kanskje kan passe i din hage Roger?

Ankom David i Gainesville i god behold etter først å ha forvillet meg inn i en campingleir for bostedsløse på veien. Ble stoppet av en politimann som viste meg vennlig, men bestemt hvor jeg heller burde sykle:-)
Deilig å være framme etter gode dager på veien! Idag traff jeg faktisk 1 syklist!      
(82/22)

Ingen kommentarer: