onsdag 7. desember 2016

Dag 5 Florida: Palm Coast - Palatka

Palatka var målet for dagens reise, den korteste på turen. Passet fint som stoppested på vei mot Gainesville. 
 
Startet først kl. 10 idag. Forlot kysten etter råd fra hotellet, som mente det ikke ville være så mange muligheter for å tak i 
mat og drikke langs A1A videre nordover. Variert dag med mange fine sykkelveier. Her er en som er klar for feiring:

Passerte noen ganske øde strekk på veien nordvestover. Bildene under er tatt like før himmelen åpna slusene med et tropisk regn i en times tid. Ingen steder å finne ly, så da var det bare å sykle i vei. Heldigvis blir man ikke kald i 29 grader, bare veldig våt:)

Langs en av de mest traffikerte veiene fant jeg denne perlen av en sykkelvei:

God plass kan man si! På min tur idag, som riktignok bare var 6 mil, møtte jeg faktisk ingen syklister...

Tidlig framme og fant et bra hotell med utsikt mot innsjøen i Palatka:

Fin, rolig dag tross regn og hard motvind i perioder. I morgen er jeg framme i Gainesville hvor jeg avslutter sykkelturen. Ser fram til å være noen dager hos David og familien hans.
(60/21)

Ingen kommentarer: