tirsdag 6. desember 2016

Dag 4 Florida: Titusville - Palm Coast

ILitt varmere dag (28) men fortsatt lav fuktighet. Fulgte rute 1 et stykke. Litt i tvil om rutevalg. 

Etterhvert dro jeg ut på de ytterste øyene og fulgte A1A. Der ble det virkelig mil etter mil med strand. 

Prøvde meg på et panoramabilde. 

Lunsj på Ormond Beach, selv om det var tidlig. Turte ikke vente lenger, for her er det langt mellom vannhullene. 
Variert bebyggelse langs veien. Ikke så storslått som lenger sør. 

Men veldig mange har båt. Og da har man også heis for parkering. Og nissen er med:-)

Dagens julekrybbe, med nissen som tilskuer. 

Avslutter dagen med middag på Irish pub. Har 50 mil på 4 dager nå, så jeg kan tillate meg 2 litt kortere dager siden det bare gjenstår ca. 15 mil. 
Folk her er utrolig hyggelig hele veien! Største forskjellen fra Europa ( for en syklist), er de store avstandene!! Veldig langt mellom kafeer og hyggelige steder å få seg noe å spise, og kunne fylle flaskene. Men det gjenstår 2 dager; kanskje blir jeg positivt overrasket?
(135/26)

4 kommentarer:

D Laber sa...

Forvent mer lange avstander mellom stopper. Det er ganske sparsom opp her. Palatka er den eneste "ekte" by mellom deg og Gainesville. Jeg håper du unngått den sterke tordenvær i dag, og at vinden var på ryggen! (credit to Google Translate ;)

Arne Breistein sa...

Had a nice lunch in Hastings, and arrived Palatka safely:-)

Kristian Nørve sa...

Fantastiske bilder ! Kos deg i The Sunshine State !

Arne Breistein sa...

Thanks - I do😎